FANDOM

Potwory - ludzie których Sławomir Kostrzewa wysyła do Kufra bo uważa ich za złych, są to w tym m.in. metalowcy, fani Hello Kitty, brony, Potterheadzi, itp.

OpisEdytuj

Potwory wyglądają dziwnie, wiele z nich nawet nie przypomina ludzi. Stało się tak albowiem posiadając władzę nad Kufrem, tak naprawdę pozamieniał on każdego zgodnie z jego "złymi" uczynkami, fanów Harrego Pottera w wiedźmy, dzieci oglądające filmy o zombie w zombiaki, fanki W.I.T.C.H w szkielety, itp. Najgorzej dostało się trójce dzieci, których to kolejno przemieniono w dowódców wymiaru, ich przewinienia były takie "złe" że nazywani są w grze "Generałami Lucyfera". Dzieciak oglądający nagminnie anime (m.in. Shingeki No Kyojin) został zmieniony w Nekrogiganta za oglądanie tytanów, dzieciak czytający Radka Szkaradka stał się Potworem z Bagien, natomiast dzieci czytające "Wielką księgę siusiaków" zostały połączone w Thora (znanego w paru wersjach gry jako Strażnik). Alastor to dzieciak który zakochał się w wilkołaczycy z kreskówki. Lucyferem jest sam ksiądz, a raczej jego ministrant który non-stop siedzi w wymiarze i nie wychodzi ani razu (nawet kupę tam robi). Potwory na ogół są dość głupie, jedyne na czym im zależy to zabicie każdego kto wszedł do Kufra.

RatunekEdytuj

Po zabiciu jakiegokolwiek potwora po pewnym czasie wyparuje, zostawiając po sobie zieloną mgłę którą gracz może zebrać. Gra określa je jako "dusze". Tak naprawdę to zwłoki potwora przeniesione są do kuchni w normalnym świecie gdzie to Weseny przerabiają ją na jedzenie na swoją wielką ucztę, natomiast dusza to tak naprawdę niematerialna forma (świadomość) uwięzionego w wymiarze człowieka. Po podniesieniu jej tak naprawdę człowiek pojawia się z powrotem w normalnym świecie. Jeżeli jej nie podniesiemy, ksiądz zmieni ją ponownie w potwora. Dusze odnawiają nam życie, z czego normalne (zielone) odnawiają 1 jego punkt, natomiast potężne (czerwone) odnawiają sześć lub pięć w zależności od części gry.

PotworyEdytuj

Painkiller:

Painkiller: Battle Out Of Hell:

Painkiller Overdose:

Painkiller: Resurrection:

Painkiller: Hell and Damnation:

Bossowie: